🇰🇷🥋 Sæsonstart i morgen kl. 18🥋🇰🇷
Husk vi er flyttet her i ferien, og det derfor er i Seminariehuset vi træner. Det er i teatersalen til venstre for multisalen. Benyt indgang D når I kommer udefra.
Vi glæder os til at se jer alle, både nye og gamle medlemmer 😃
Husk vi er flyttet her i ferien, og det derfor er i Seminariehuset vi træner. Det er i teatersalen til venstre for multisalen. Benyt indgang D når I kommer udefra.
Vi glæder os til at se jer alle, både nye og gamle medlemmer 😃
🥋🇰🇷 Træningsopstart 🇰🇷🥋
Vi starter op efter sommerferien tirsdag d. 20. august 2019 kl 18.00.
🔴 OBS: Vi er flyttet til nye lokaler, så efter ferien træner vi i gymnastiksalen (teatersalen) i Seminariehuset i Ribe.
Det er salen til venstre for den store multihal.
Håber at se mange af jer til endnu en sæson med verdens bedste sportsgren - og tag endelig en ven med!
Vi glæder os til at til at se både gamle og nye medlemmer.
Kærlige spark fra trænerne og bestyrelsen 🥋
Vi starter op efter sommerferien tirsdag d. 20. august 2019 kl 18.00.
🔴 OBS: Vi er flyttet til nye lokaler, så efter ferien træner vi i gymnastiksalen (teatersalen) i Seminariehuset i Ribe.
Det er salen til venstre for den store multihal.
Håber at se mange af jer til endnu en sæson med verdens bedste sportsgren - og tag endelig en ven med!
Vi glæder os til at til at se både gamle og nye medlemmer.
Kærlige spark fra trænerne og bestyrelsen 🥋
BudoWarrior -Open Martial Arts-
Graduering d.25/6 i mindst 30gr. Varme De fik svedt igennem de kære elever og bestod alle.😅 tillykke til Emil, Thilde, Bertram, Nikoline, Macarena, Wendy, Isabella, Tristan,Theis, Anton, Magnus, Jonas, Nicolai, Marianne og Jonas
⛔VIGTIGT⛔
Hej alle.
Denne besked er til de medlemmer der skal gradueres i morgen tirsdag d. 25.
Da skolen selv skal bruge hallerne i morgen, er vi nødt til at flytte gradueringen over i Fritidscenteret på Sportsvej i Ribe. Så vi mødes i forhallen i Fritidscenteret lidt i 18.
Vh Pia og Sara.
Hej alle.
Denne besked er til de medlemmer der skal gradueres i morgen tirsdag d. 25.
Da skolen selv skal bruge hallerne i morgen, er vi nødt til at flytte gradueringen over i Fritidscenteret på Sportsvej i Ribe. Så vi mødes i forhallen i Fritidscenteret lidt i 18.
Vh Pia og Sara.