Hej venner.

⭕️ OBS ⭕️

Der er ikke træning på torsdag d. 31. oktober, da lokalerne er afbooket.

Vi ses i morgen og igen næste tirsdag.

Vh trænerne 🥋🇰🇷

OBS: Ingen træning i uge 42 grundet efterårsferie.
Vi ses igen efter ferien 🥋

Hej i næste uge altså 42 holder vi efterårsferie 🙂
Derfor er der ingen træning🙃

⭕️ SE HER ⭕️

Da teatersalen skal renoveres, vil træningen de næste to uger foregå i boldsalen -det er den til højre for multisalen. 😊

Vh Bestyrelsen 🥋🇰🇷

Super første træning i nye lokaler i Seminariehuset 🙂💪 så er vi i gang.🙂