Så har der igen været afholdt graduering i klubben. Denne gang bestod det seje hold af:
Rikke, Lars, Benjamin, Mille, Lasse, Anker og Frode. 😀 De klarede det alle super godt. 💪
Stort tillykke til hele banden og tak til Pia og Anders for at stå for strabadserne 👌
Giv dem et like 👍👍👍
Rikke, Lars, Benjamin, Mille, Lasse, Anker og Frode. 😀 De klarede det alle super godt. 💪
Stort tillykke til hele banden og tak til Pia og Anders for at stå for strabadserne 👌
Giv dem et like 👍👍👍
Hej venner.
Lige info om kup graduering:
Det koster 50 kr for graduering og 50 kr for bælte. Så 100 kr i alt hvis du skal have ny farve 😉
Vi vil helst have at I betaler via Mobilepay, men kontanter modtages naturligvis også. 😀Klubbens mobilepay nummer er 36282.
Vh trænerne
Lige info om kup graduering:
Det koster 50 kr for graduering og 50 kr for bælte. Så 100 kr i alt hvis du skal have ny farve 😉
Vi vil helst have at I betaler via Mobilepay, men kontanter modtages naturligvis også. 😀Klubbens mobilepay nummer er 36282.
Vh trænerne
Her til aften var der graduering i klubben.
Fra Ribe var Jacob og Laura oppe og så havde vi gæstebesøg fra Vilhelm fra Brørup.
De gav den alle fuld gas og klarede sig super flot.
Stort tillykke til alle tre!
Giv dem et like med på vejen 😀😀
Fra Ribe var Jacob og Laura oppe og så havde vi gæstebesøg fra Vilhelm fra Brørup.
De gav den alle fuld gas og klarede sig super flot.
Stort tillykke til alle tre!
Giv dem et like med på vejen 😀😀
Sommerferie nærmer sig med hastige skridt 😁
Så der er sommerafslutning Torsdag d.20 juni fra
kl 17.30 i Kalvslund Hallen
Østervej 4, 6760 Ribe 😁
Så der er sommerafslutning Torsdag d.20 juni fra
kl 17.30 i Kalvslund Hallen
Østervej 4, 6760 Ribe 😁
I denne weekend har to af vores medlemmer været til dangraduering.
Anders Bang Henningsen til 2. dan og Tony Hansen til 5. dan. :-D
Kæmpe tillykke! 🇩🇰🇰🇷
Anders Bang Henningsen til 2. dan og Tony Hansen til 5. dan. :-D
Kæmpe tillykke! 🇩🇰🇰🇷