Wuhuu vi må træne indenfor igen fra i aften!
Klæd om hjemmefra, omklædningsrummet må ikke benyttes.
Og husk at hold god afstand og sprit hænderne når I kommer :)
Træning er fra 18-19.30.
Vi ses 👍
Klæd om hjemmefra, omklædningsrummet må ikke benyttes.
Og husk at hold god afstand og sprit hænderne når I kommer :)
Træning er fra 18-19.30.
Vi ses 👍
Som I nok har set i nyhederne bliver der snart åbnet op for indendørs træning.
Vi afventer stadig retningslinjer fra Esbjerg Kommune samt Dansk Taekwondo Forbund, inden vi kan rykke indendørs.
Så indtil videre er træning stadig udendørs.
Vi opdaterer så snart vi ved mere 🙂
Vi afventer stadig retningslinjer fra Esbjerg Kommune samt Dansk Taekwondo Forbund, inden vi kan rykke indendørs.
Så indtil videre er træning stadig udendørs.
Vi opdaterer så snart vi ved mere 🙂
⛔Træning aflyst i aften ⛔
Grundet det våde vejr er der ikke træning i aften 🌧️🌩️
Grundet det våde vejr er der ikke træning i aften 🌧️🌩️
Pia tog et par billeder og videoer til sidste træning 😀
Husk træning igen i morgen og på torsdag. Se detaljer og retningslinjer længere nede i vores feed.
Husk træning igen i morgen og på torsdag. Se detaljer og retningslinjer længere nede i vores feed.
⚪ OBS ⚪
Så længe vi træner udenfor er træningstiden 18-19.
Så vi træner kun én time.
Så længe vi træner udenfor er træningstiden 18-19.
Så vi træner kun én time.