Tak til alle jer der kom i torsdags! Dejligt at se så mange. :)
Lidt praktisk info:
▪️I denne uge er der kun træning i morgen tirsdag grundet Kristi Himmelfarts dag.
▪️Fra næste uge og frem vil det være både tirsdag og torsdag.
▪️Når vi mødes inden træning beder vi de voksne mødes ved gavlen og børnene om at mødes ved indgangen, så vi ikke kommer til at stå i en flok inden vi deler os op.
▪️Mandagsholdet kommer nok ikke i gang igen før efter sommerferien. Ellers får I besked individuelt.
▪️Hvis der skulle være meget dårligt vejr en dag kan det være vi aflyser træningen. 🌪️🌩️
Vi giver besked her på Facebook siden senest kl 16 den pågældende dag, hvis træningen aflyses.
Spørg endelig hvis der er noget. 😀
Vh bestyrelsen 🥋
Lidt praktisk info:
▪️I denne uge er der kun træning i morgen tirsdag grundet Kristi Himmelfarts dag.
▪️Fra næste uge og frem vil det være både tirsdag og torsdag.
▪️Når vi mødes inden træning beder vi de voksne mødes ved gavlen og børnene om at mødes ved indgangen, så vi ikke kommer til at stå i en flok inden vi deler os op.
▪️Mandagsholdet kommer nok ikke i gang igen før efter sommerferien. Ellers får I besked individuelt.
▪️Hvis der skulle være meget dårligt vejr en dag kan det være vi aflyser træningen. 🌪️🌩️
Vi giver besked her på Facebook siden senest kl 16 den pågældende dag, hvis træningen aflyses.
Spørg endelig hvis der er noget. 😀
Vh bestyrelsen 🥋
Her er retningslinjerne fra Dansk Taekwondo Forbund i forhold til udendørs træning :
Hej ninja venner 🇰🇷🥋
Så starter vi endelig op igen! 😃
Første træning er i morgen torsdag kl. 18.
Til at starte med bliver det udendørs træning, for at overholde de gældende retningslinjer.
Da vi skal overholde sikkerhedskravene er der max plads til 9 på holdene ud over træneren, så vi deler os evt i flere hold, hvis vi bliver flere. Både Anders og Poul er klar til at undervise 👊
Vi træner som sagt udenfor og der er ikke mulighed for omklædning. Påklædning er alm trænings tøj og sko, ikke dobog.
Vi køber et par dunke håndsprit, så sprit venligst hænderne af når du kommer, og vi holder os fra kram, håndtryk osv.
Hvis du er syg eller føler sig sløj skal du naturligvis blive hjemme ⛔
Træningen bliver lidt anderledes end normalt, da vi skal holde 1-2 meters afstand, så ingen fysisk kontakt, pudespark osv. Men der er heldigvis mange andre ting vi kan lave for at få sved på panden. 😅
Vi mødes foran indgang D og følges over til græsplænen bagved.
Vi glæder os til at se jer igen 🙂
Skriv gerne en kommentar om du kommer 👍
Spark og kihap fra bestyrelsen 💪
Så starter vi endelig op igen! 😃
Første træning er i morgen torsdag kl. 18.
Til at starte med bliver det udendørs træning, for at overholde de gældende retningslinjer.
Da vi skal overholde sikkerhedskravene er der max plads til 9 på holdene ud over træneren, så vi deler os evt i flere hold, hvis vi bliver flere. Både Anders og Poul er klar til at undervise 👊
Vi træner som sagt udenfor og der er ikke mulighed for omklædning. Påklædning er alm trænings tøj og sko, ikke dobog.
Vi køber et par dunke håndsprit, så sprit venligst hænderne af når du kommer, og vi holder os fra kram, håndtryk osv.
Hvis du er syg eller føler sig sløj skal du naturligvis blive hjemme ⛔
Træningen bliver lidt anderledes end normalt, da vi skal holde 1-2 meters afstand, så ingen fysisk kontakt, pudespark osv. Men der er heldigvis mange andre ting vi kan lave for at få sved på panden. 😅
Vi mødes foran indgang D og følges over til græsplænen bagved.
Vi glæder os til at se jer igen 🙂
Skriv gerne en kommentar om du kommer 👍
Spark og kihap fra bestyrelsen 💪
⛔⛔ LÆS HER ⛔⛔
Grundet regeringens nye anbefalinger er alt træning aflyst de næste to uger, så indtil videre er der aflyst i morgen, uge 12 og 13.
Generalforsamling og bowling er dermed også aflyst i denne omgang. Der kommer nye datoer senere.
Vi opdaterer når der er nyt..
Pas på hinanden ❤️
Kærlig hilsen Bestyrelsen
Grundet regeringens nye anbefalinger er alt træning aflyst de næste to uger, så indtil videre er der aflyst i morgen, uge 12 og 13.
Generalforsamling og bowling er dermed også aflyst i denne omgang. Der kommer nye datoer senere.
Vi opdaterer når der er nyt..
Pas på hinanden ❤️
Kærlig hilsen Bestyrelsen
Hej her er invitation til de +15 årige 🙂
Fredag d.20/3 kl. 18 er der Bowling og Buffet i Esbjerg på Glarmestervej 6, 6710 Esbjerg
Tilmelding til Pia, Anders eller Poul senest
d. 16/3 🙂 kom og hyg sammen med os 🤪
Kihap fra bestyrelsen
Fredag d.20/3 kl. 18 er der Bowling og Buffet i Esbjerg på Glarmestervej 6, 6710 Esbjerg
Tilmelding til Pia, Anders eller Poul senest
d. 16/3 🙂 kom og hyg sammen med os 🤪
Kihap fra bestyrelsen