Flag er hængt op - døren er åben - gulvet nylakeret 🙂💪 så kom og træn 😅 nåe Ja og det er varmt 😂
Så.. nu er der kun 2 dage til vi starter op med træning igen.💪
Vi starter torsdag kl 18 - så kom glad og samtidig er det også tid for nye medlemmer. Tag din kammerat, bror, søster, mor eller far med. Alle er velkomne til en super sport.
Vi ses 🙂😅
Kihap 👊
Vi starter torsdag kl 18 - så kom glad og samtidig er det også tid for nye medlemmer. Tag din kammerat, bror, søster, mor eller far med. Alle er velkomne til en super sport.
Vi ses 🙂😅
Kihap 👊
Kære Han Kuk folk 🙂 der er ikke TorsdagsTræning før vi starter op
efter sommerferien 🙂
Nyd sommerferie med lidt selvtræning 😁💪
efter sommerferien 🙂
Nyd sommerferie med lidt selvtræning 😁💪
Er der træning i aften 🤔🙂
Ja der er - så kom og få svedt igennem 💪👊 kihap Poul
Ja der er - så kom og få svedt igennem 💪👊 kihap Poul
Hej gæve Han Kuk'kere
Det var så den sidste tirsdagstræning på denne side af sommerferien. Det har været en noget afbrudt halvår og derfor er det valgt at vi fortsætter træningen hvert torsdag henover sommeren (18.00 - 19.30). Derfor bliver der i år ikke afholdt nogen sommerafslutning, men i stedet laver vi et sommerarrangement i juli (nærmere info følger) Vi håber I vi mød op sommer-torsdagstræning så vi kan få en flyvende start efter sommerferien :)
Mvh Bestyrelsen 💪👊🥋
Det var så den sidste tirsdagstræning på denne side af sommerferien. Det har været en noget afbrudt halvår og derfor er det valgt at vi fortsætter træningen hvert torsdag henover sommeren (18.00 - 19.30). Derfor bliver der i år ikke afholdt nogen sommerafslutning, men i stedet laver vi et sommerarrangement i juli (nærmere info følger) Vi håber I vi mød op sommer-torsdagstræning så vi kan få en flyvende start efter sommerferien :)
Mvh Bestyrelsen 💪👊🥋