Hej ang. Sommerafslutning.
Hvis vejret viser sig at blive dårlig, rykkes arrangementet til klubbens lokaler.
Så hold øje med det 😀
Kihap fra jeres trænere
Hvis vejret viser sig at blive dårlig, rykkes arrangementet til klubbens lokaler.
Så hold øje med det 😀
Kihap fra jeres trænere
Sommerferien er tæt på 😁
Så på torsdag d. 27/6
har vi sidste dag inden ferien.
Og det er kl 18 i Tangeskoven, Ribe
Kihap fra jeres trænere 😄💪
Så på torsdag d. 27/6
har vi sidste dag inden ferien.
Og det er kl 18 i Tangeskoven, Ribe
Kihap fra jeres trænere 😄💪
Igår en veloverstået graduering til 7. Dan
I dag undervisning af de søde elever i Ribe taekwondo klub
Tak for jeres energi og for at jeg må undervise jer.
Ses på mandag💪
I dag undervisning af de søde elever i Ribe taekwondo klub
Tak for jeres energi og for at jeg må undervise jer.
Ses på mandag💪
Den 30/6 er klubbens medlemmer fra gulbælte og under til og med 15 år inviteret til begynder kamp træning i Esbjerg taekwondo klub.
Håber der vil være god opbakning til dette.
Seddel udleveres i klubben hvis i ik har taget med hjem.
Vi fylder nogle biler og køre derop og hjem.
Kihap Pia
Gi besked hvem der vil med
Håber der vil være god opbakning til dette.
Seddel udleveres i klubben hvis i ik har taget med hjem.
Vi fylder nogle biler og køre derop og hjem.
Kihap Pia
Gi besked hvem der vil med
Idag den 25/3-24, har klubben afholdt foreningens ordinerer generalforsamling, dog med et lille fremmøde aF foreningens medlemmer, trods det fremlagde klubbens formand og kasser et fornuftigt år.
Og der blev drøft og talt om nye tiltag for det kommende taekwondo år. Det bliver så godt.
Rigtig god påske til jer alle, glæder os til at se jer efter påske
Kihap
Og der blev drøft og talt om nye tiltag for det kommende taekwondo år. Det bliver så godt.
Rigtig god påske til jer alle, glæder os til at se jer efter påske
Kihap