Ribe Taekwondo Klub - Han Kuk
Kære Ribe Han Kuk'er så er det på tide at spænde bæltet igen 😃
Tirsdag d. 13 august kl. 18.30 starter træning ved Sabumnim Pia. 😁
Så sørg for at komme med fra starten 😆
Vi ses 💪
Kihap
Tirsdag d. 13 august kl. 18.30 starter træning ved Sabumnim Pia. 😁
Så sørg for at komme med fra starten 😆
Vi ses 💪
Kihap
Idag har 4 af Ribes udøvere været til 1. Kamptræning i Esbjerg
De unge mennesker har haft en rigtig god dag og virkelig givet den fuldt ud.
Sammen med de mange andre kæmpere fra hele landet.
Det danner nye venskaber og bekendskaber. Især med en af vires venner fra Bramming 🤗🤗🥋🥋🥋🥋
De unge mennesker har haft en rigtig god dag og virkelig givet den fuldt ud.
Sammen med de mange andre kæmpere fra hele landet.
Det danner nye venskaber og bekendskaber. Især med en af vires venner fra Bramming 🤗🤗🥋🥋🥋🥋
Super hyggelig sommerafslutning i Ribe Han Kuk 😀
I klubben kan man spille indendørs kongespil, kryds og bolle, boldspil og spise pizza og snakke. 😀
God sommer alle. Vi ses igen d. 15 august.
Kihap
I klubben kan man spille indendørs kongespil, kryds og bolle, boldspil og spise pizza og snakke. 😀
God sommer alle. Vi ses igen d. 15 august.
Kihap
Hej.
Sommerafslutning bliver for sikkerhed skyld i klubben
Vi ses 😀
Kihap fra jeres trænere
Sommerafslutning bliver for sikkerhed skyld i klubben
Vi ses 😀
Kihap fra jeres trænere