Graduering af nogle fantastiske unge mennesker 😃 Tillykke til Benjamin, Lars, Jonas, Daniel, Oscar, Sebastian og Mathias 💪
Billeder er før og efter. 😆

Hej venner

Lige lidt praktisk info:

Der er ikke træning på torsdag, da der er graduering - de der skal op har fået besked 😊

Så næste rigtige træning er først torsdag efter påske d. 4 april.

Men allerede nu på mandag d 25. marts er der generalforsamling kl 19 nede i klubben, så husk at mød op 👍

Vh Bestyrelsen 🥋🇩🇰🇰🇷

💪🥋🥋💪💪
Rigtig godt og koncentreret arbejde af de få hårdt arbejdende elever Idag.
Tusind tak👍👍👍👍💪💪🥋🥋🥋🥋
Husk hårdt arbejde for at opnå sine mål hjælper🥋🥋🥋🥋🥋

Fastelavn i klubben- mega hyggeligt 😄😄

Ses vi ja vi gør