Lidt billeder af udstræk fra gårsdagens teknik træning

Så har 5 af drengene fra klubben været i Bramming og trænibg en dejlig og lærerig kamptræning her til aften
Tusind tak for at vi må komme og deltage når Sabumnim Thomas og kysanim Morten kommer fra Skjern og underviser i kamp teknik

Rigtig rigtig god efterårsferie
Husk der er ingen træning i klubben i uge 42
Der må meget gerne øves og strækkes hjemme

Træning mandag er aflyst i næste uge d 30/9, da instruktører og udøvere er inviteret til fælles kamp træning i Bramming.
🥋💪👍

Træningstider denne sæson:

Mandag: 18.00-19.30 (kun for rød+sort bælter)

For alle:
Tirsdag: 18.30-20.00
Torsdag: 18.00-19.30

Vi glæder os til at se jer til træning - og tag endelig en ven eller to med :-D