Husk🤩🤩
Mandag er træning flyttet til kamp træning i Bramming.
Så ingen træning i Ribe Mandag den 27/4.
Mandag er træning flyttet til kamp træning i Bramming.
Så ingen træning i Ribe Mandag den 27/4.
Tusind tak for en rigtig god indsats af et hest arbejde Hold i dag.
Det var hyggeligt at I havde sved på panden👍👍💪💪💪👍💪@
Det var hyggeligt at I havde sved på panden👍👍💪💪💪👍💪@
Hej alle hårdt trænende
Husk i morgen er 1. Træning efter påskeferien🐣🐣🐣🐣
Husk vi træner fra kl 18.30 tirsdage og kl 18 torsdage
Ses vi i morgen
Det håber jeg🤩🤩🤩
Husk i morgen er 1. Træning efter påskeferien🐣🐣🐣🐣
Husk vi træner fra kl 18.30 tirsdage og kl 18 torsdage
Ses vi i morgen
Det håber jeg🤩🤩🤩
Grundet skolernes påskeferie, er der desværre ingen træning i næste uge. Men følg med på messenger, måske kan vi samle et hold mandag. Ellers må I lave Taegeuk og udstrækning hjem, så vi er klar tirsdag efter påske 💪👊💪😁