Første weekend i juni fik klubben to Dan aspiranter gennem nåle øjet til 1dan det 1. Sorte bælte, og ugen efter tog flere af klubbensmedlemmer deres klub graduering
Alle har klaret deres prøver flot
Og de første og næste skridt på jeres taekwondo rejse er begyndt.
Vi glæder os til at følge, presse og se jer vokse
Stort tillykke til alle
Alle har klaret deres prøver flot
Og de første og næste skridt på jeres taekwondo rejse er begyndt.
Vi glæder os til at følge, presse og se jer vokse
Stort tillykke til alle
Torsdag den 25/6 kl 18 er der trænings afslutning hvor vi hygger os sammen
Husk vi holder ferie /fri torsdag, (Kristi himmelfarts dag), så husk træning i morgen tirsdag
Tusind tak for en rigtig god indsats i dag igen.
Godt arbejde af alle fremmødte.
Husk øv gerne lidt på jeres Taeguek/poomse /Gi chu hjemme også.
Jeres pensum er stort.
Her er lidt flere billeder fra i går også.
💪💪👍👍🥋🥋
Ses torsdag
Godt arbejde af alle fremmødte.
Husk øv gerne lidt på jeres Taeguek/poomse /Gi chu hjemme også.
Jeres pensum er stort.
Her er lidt flere billeder fra i går også.
💪💪👍👍🥋🥋
Ses torsdag
Tusind tak for en god kamp træning i går☀️☀️👍👍💪💪💪🤗🤗🤗
Husk træning i dag starter kl 18.30 og vi er igen i klubben 🤩🤩🥋🥋
Husk træning i dag starter kl 18.30 og vi er igen i klubben 🤩🤩🥋🥋