🇰🇷🥋 Sæsonstart i morgen kl. 18🥋🇰🇷
Husk vi er flyttet her i ferien, og det derfor er i Seminariehuset vi træner. Det er i teatersalen til venstre for multisalen. Benyt indgang D når I kommer udefra.
Vi glæder os til at se jer alle, både nye og gamle medlemmer 😃
Husk vi er flyttet her i ferien, og det derfor er i Seminariehuset vi træner. Det er i teatersalen til venstre for multisalen. Benyt indgang D når I kommer udefra.
Vi glæder os til at se jer alle, både nye og gamle medlemmer 😃