🥋🇰🇷 Træningsopstart 🇰🇷🥋
Vi starter op efter sommerferien tirsdag d. 20. august 2019 kl 18.00.
🔴 OBS: Vi er flyttet til nye lokaler, så efter ferien træner vi i gymnastiksalen (teatersalen) i Seminariehuset i Ribe.
Det er salen til venstre for den store multihal.
Håber at se mange af jer til endnu en sæson med verdens bedste sportsgren - og tag endelig en ven med!
Vi glæder os til at til at se både gamle og nye medlemmer.
Kærlige spark fra trænerne og bestyrelsen 🥋
Vi starter op efter sommerferien tirsdag d. 20. august 2019 kl 18.00.
🔴 OBS: Vi er flyttet til nye lokaler, så efter ferien træner vi i gymnastiksalen (teatersalen) i Seminariehuset i Ribe.
Det er salen til venstre for den store multihal.
Håber at se mange af jer til endnu en sæson med verdens bedste sportsgren - og tag endelig en ven med!
Vi glæder os til at til at se både gamle og nye medlemmer.
Kærlige spark fra trænerne og bestyrelsen 🥋