🥋🇰🇷 Træningsopstart 🇰🇷🥋

Vi starter op efter sommerferien tirsdag d. 20. august 2019 kl 18.00.

🔴 OBS: Vi er flyttet til nye lokaler, så efter ferien træner vi i gymnastiksalen (teatersalen) i Seminariehuset i Ribe.
Det er salen til venstre for den store multihal.

Håber at se mange af jer til endnu en sæson med verdens bedste sportsgren - og tag endelig en ven med!

Vi glæder os til at til at se både gamle og nye medlemmer.

Kærlige spark fra trænerne og bestyrelsen 🥋