Så har der igen været afholdt graduering i klubben. Denne gang bestod det seje hold af:
Rikke, Lars, Benjamin, Mille, Lasse, Anker og Frode. 😀 De klarede det alle super godt. 💪
Stort tillykke til hele banden og tak til Pia og Anders for at stå for strabadserne 👌

Giv dem et like 👍👍👍