Her til aften var der graduering i klubben.
Fra Ribe var Jacob og Laura oppe og så havde vi gæstebesøg fra Vilhelm fra Brørup.
De gav den alle fuld gas og klarede sig super flot.
Stort tillykke til alle tre!
Giv dem et like med på vejen 😀😀
Fra Ribe var Jacob og Laura oppe og så havde vi gæstebesøg fra Vilhelm fra Brørup.
De gav den alle fuld gas og klarede sig super flot.
Stort tillykke til alle tre!
Giv dem et like med på vejen 😀😀