Info fra Oliver vedr. Julefrokost fredag 22. Februar:
Hej der er en lille ændring omkring julefrokost på fredag. Det er stadig kl.18.30, men i stedet for det er ved Peking House vi spiser, er det på Mongolian Barbeque, da ejerne af Peking er ude og rejse.
Der er stadig mulighed for, at ligge ting af oppe i min lejlighed over Peking, man må gerne komme før, er hjemme, så kan vi følges ned til Mongolian. Glæder mig til en hyggelig aften:-)
Hej der er en lille ændring omkring julefrokost på fredag. Det er stadig kl.18.30, men i stedet for det er ved Peking House vi spiser, er det på Mongolian Barbeque, da ejerne af Peking er ude og rejse.
Der er stadig mulighed for, at ligge ting af oppe i min lejlighed over Peking, man må gerne komme før, er hjemme, så kan vi følges ned til Mongolian. Glæder mig til en hyggelig aften:-)