Torsdag 20. December afholdt klubben Juleafslutning
Træningen var velbesøgt af både elever, søskende og forældre.
Alle havde det super sjovt med masser af skæg og spas.
Tak for 2018, vi glæder os til at se jer alle igen i 2019

Mvh. Bestyrelse og Instruktører

Igår afholdt Ribe Taekwondo Klub graduering for nogle af klubbens medlemmer. Alle elever gjorde en helt fantastisk indsats og bestod alle!

9 elever bestod gradueringen til 10 Kup (Hvidt bælte med gul snip): Didde, Theiss, Oliver, Tristan, Isabella, Emma, Wendy, Nina og Olivia
Lars bestod gradueringen til 8 Kup (Orange bælte)

Stort tillykke til jer alle med den flotte indsats!
Gradueringen blev forestået af nogle af klubbens instruktører:
Christina, Sara, Pia og Tony

Hej venner. I aften er min sidste ægte træning inden jeg holder barsel fra taekwondo, så håber at I alle kommer! 🙋‍♀️🙋‍♂️ Jeg lover sved på panden og højt humør! 😀😅 Og måske noget sødt til efter træning! 😜
Knus Sara

JULEAFSLUTNING / TRÆNING Torsdag 20. December
Torsdag 20. December er sidste træning inden juleferien.
Vi slutter træningen af med lidt slik og sodavand.
Skulle nogle forældre og søskende have lyst til, at deltage i træningen er de meget velkomne.
Har du en nissehue, må du gerne træne med den denne dag :-)

Søndag 18 November deltog 5 udøvere fra Ribe i 30+træning i Aabenraa Taekwondo Klub. Stor tak for en god dag til de øvrige deltagere og til træner Ingolf Nielsen som var Aabenraa Taekwondo klubs første træner og nu instruktør i Sønderborg TKD Klub. En god og hyggelig søndag blandt Taekwondo venner/familie :-)