Kære alle
⛄️vi afholder fastelavn i klubben torsdag, med opvarmning kl 18.
Derefter slår/sparker vi tønden.⛄️
Og hygger os med fyldet, fastelavnsboller og drik dertil.
Kom glad og evt udklædt.
⛄️vi afholder fastelavn i klubben torsdag, med opvarmning kl 18.
Derefter slår/sparker vi tønden.⛄️
Og hygger os med fyldet, fastelavnsboller og drik dertil.
Kom glad og evt udklædt.
☃️☃️☃️☃️😄😄🤗🤗🤗
Husk hele uge 7 er vinterferie så ingen træning i klubben
Rigtig god ferie til alle⛄️⛄️⛄️⛄️⛄️⛄️🎂
Husk hele uge 7 er vinterferie så ingen træning i klubben
Rigtig god ferie til alle⛄️⛄️⛄️⛄️⛄️⛄️🎂
Træning i aften med Sabumnim Pia
Kom frisk😄
Kom frisk😄
Så er året 2 poomse stævne gennemført.
1 serie gik godt, men tabte i 2 til min modstander .
Som forsatte videre i battle runderne hvor hun tabte mod stævnets sølv medalje videre.
Jeg må træne mere og øve frem mod næste gang.
Hver gang er god læring frem mod at jeg måske en dag bliver glad for at gå på banen🥋
Bedst af alt er at jeg får lov at tilbringe tid med fantastisk rare mennesker. Det kan godt noget, med glade mennesker
Tillykke til alle der deltog og tog erfaring og /eller medaljer med hjem
🇩🇰🇩🇰🇩🇰🥋🥋🥋🥋
1 serie gik godt, men tabte i 2 til min modstander .
Som forsatte videre i battle runderne hvor hun tabte mod stævnets sølv medalje videre.
Jeg må træne mere og øve frem mod næste gang.
Hver gang er god læring frem mod at jeg måske en dag bliver glad for at gå på banen🥋
Bedst af alt er at jeg får lov at tilbringe tid med fantastisk rare mennesker. Det kan godt noget, med glade mennesker
Tillykke til alle der deltog og tog erfaring og /eller medaljer med hjem
🇩🇰🇩🇰🇩🇰🥋🥋🥋🥋
Netop hjem vendtfra nordiske mesterskaber i SkanderBorg.
Så hyggeligt et stævne og fantastisk dag.
Slået i mit først battle stævne, men gør intet, når man bliver slået af gruppens guld vinder. Den meget dygtige Anna Kim fra Norge.
Havde personlig sejr og fik mine til dato bedste point.
Tak for en skøn dag🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Så hyggeligt et stævne og fantastisk dag.
Slået i mit først battle stævne, men gør intet, når man bliver slået af gruppens guld vinder. Den meget dygtige Anna Kim fra Norge.
Havde personlig sejr og fik mine til dato bedste point.
Tak for en skøn dag🙏🏻🙏🏻🙏🏻