Hej alle.
Så starter vi endelig op igen på tirsdag d. 6 april. 😃
Tirsdag og torsdag fra 18-19.
Træningen er udenfor, så mød bare op i alm træningstøj, ikke dobog.
Vi mødes foran indgangen og går sammen hen på arealet, hvor vi skal træne.

Vi overholder alle retningslinjer med sprit, afstand osv. Mød ikke op hvis du er syg.

OBS: Hvis det regner aflyses træning 🌧️

Øv restriktionerne fortsætter og vi skal derfor stadig holde lukket.. 😒
Husk at træne derhjemme 🥋
Vi håber vi kan ses igen i februar 🤞

Disse 2 taekwondo piger Rikke og Macarena gav den gas til aftenens graduering og bestod flot 💪 kæmpe Tillykke 😁👍

Kære alle Ribe Han Kuk folk- grundet nye restriktioner omkring corona vælge vi at lukke ned for i år og gå på juleferie.
Er klar over at Esbjerg kommune ikke endnu er omfattet, men tror kun det er spørgsmål om tid.
Mvh Bestyrelsen

Husk vi skal bære mundbind når vi træder ind seminariehuset, og er i/på deres gang arealer.
I træningssalen må det tages af og der holdes afstand😷😊