Ribe Taekwondo Klub - Han Kuk
Stort tillykke til Lasse der bestod graduering til rødt bælte.
Lasse viste flot og præcist arbejde med masser at kraft, virkelig godt
(Billede kommer senere)
Lasse viste flot og præcist arbejde med masser at kraft, virkelig godt
(Billede kommer senere)
Så skal dragten støves af igen og findes ud af skabet👍👍👍💪💪💪🥋🥋🥋
Vi starter træning torsdag kl 18
Håber vi ses
Vi starter træning torsdag kl 18
Håber vi ses
Hej gæve Han Kukkere.
Håber I har haft en dejlig sommerferie og nu er fulde af energi til en masse god træning. Det er jeres trænere, så i kan godt glæde jer 😁💪
Vi starter træningen op igen torsdag d. 11.08 kl 18.00, så kom friske og gi den gas
Vi ses 👊
Kihap fra Pia, Poul og Anders
Håber I har haft en dejlig sommerferie og nu er fulde af energi til en masse god træning. Det er jeres trænere, så i kan godt glæde jer 😁💪
Vi starter træningen op igen torsdag d. 11.08 kl 18.00, så kom friske og gi den gas
Vi ses 👊
Kihap fra Pia, Poul og Anders