Ribe Taekwondo Klub - Han Kuk

Stort tillykke til Lasse der bestod graduering til rødt bælte.
Lasse viste flot og præcist arbejde med masser at kraft, virkelig godt
(Billede kommer senere)

Husk vand til de varme dage👍💪🏻💪🏻🥋🥋🥋

Træning tirsdag og torsdag 18-19.30

Så skal dragten støves af igen og findes ud af skabet👍👍👍💪💪💪🥋🥋🥋
Vi starter træning torsdag kl 18
Håber vi ses

Hej gæve Han Kukkere.

Håber I har haft en dejlig sommerferie og nu er fulde af energi til en masse god træning. Det er jeres trænere, så i kan godt glæde jer 😁💪

Vi starter træningen op igen torsdag d. 11.08 kl 18.00, så kom friske og gi den gas

Vi ses 👊

Kihap fra Pia, Poul og Anders